Eerste dagen stage

22 augustus 2019 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Hallo allemaal,

Vandaag was inmiddels al mijn vierde dag stage. Ik loop stage bij de gemeente van Kaapstad. De mensen op stage zijn zo aardig en zorgzaam allemaal. Afgelopen maandag heeft Nicky ons naar stage gebracht, we zijn daar ontvangen door Pat (manager van de Customer Relations) en door Helourine (zij is onze stagebegeleidster). We hebben maandag ook onze opdrachten te horen gekregen waar ik aan zal gaan werken. Ik mag bijvoorbeeld gaan helpen bij de werving en selectie van personeel. Ook mag ik werken aan een veiligheidsproject, dit project gaat over de veiligheid van reizen. Dus is het veilig voor werknemers om van huis naar werk te reizen met bijvoorbeeld de bus, of is het veilig om te voet te gaan. Dit zijn vraagstukken waar ik me mee bezig zal gaan houden de komende 20 weken.

Veder zijn de andere 6 mensen van school dinsdagavond aangekomen in Kaapstad, nu zijn we compleet en kan het avontuur met z’n alle beginnen!

Liefs Sanne 💕

1. Gerty:
    23 augustus 2019
    Superleuk dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben. Succes met de opdrachten😘
  2. Julie:
    24 augustus 2019
    Fijn dat je het er naar je zin hebt! 😘