Lion’s head

10 september 2019 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Hallo allemaal,

Het is alweer dinsdag. Wat gaat de tijd snel hier. We hebben afgelopen vrijdag de lion’s head beklommen. Het was een hele uitdaging, maar het is gelukt. En wat was het uitzicht mooi. We hebben het savonds opgelopen zodat we de sunset konden bekijken boven op de berg. Dit betekende wel dat we in het donker terug moesten lopen, dit vond ik iets minder leuk.

Zaterdag zijn we naar het strand geweest aangezien het 30 graden was hier. We zijn naar Clifton beach geweest. Ook hier hebben we de sunset bekeken, en ook dit was heel mooi. Iedereen had zijn eigen eten bij het we hebben spelletjes op het strand gedaan. Het water was zo koud als een ijsklontje dus ik heb helaas niet gezwommen.

Zondag had ik even een rust dag. Ik heb de hele dag op bed gelegen en serie gekeken.

Op stage gaat het heel goed, ik ben bezig aan de projecten, vooral met het veiligheidsproject samen met Shereef. De vragenlijst hebben we net naar het management gestuurd om het na te laten kijken of de vragen goed zijn.

Dus het gaat goed hier in kaapstad! Ik mis wel iedereen thuis!

Liefs Sanne 💕

1. Roos engels:
    10 september 2019
    Hoi Meissie.
    Fijn dat het goed gaat en dat je er zo van geniet.
    Ga zo door.
    Dikke knuffel van Opa en Oma
  2. Gerty:
    10 september 2019
    Het ziet er allemaal even mooi uit. Ik heb erg veel zin in December. Groetjes Mam