Surfen in Muizenbergen

28 augustus 2019 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Hallo allemaal,

Zaterdag 24 augustus hebben we gesurft in Muizenberg met z’n alle. We werden met een busje thuis opgehaald, toen we bij de surfschool aankwamen mochten we gelijk door om wetsuits te passen. Daarna hebben we op het strand les gekregen in het opstaan en het peddelen. Daarna mochten we gelijk het water in met de instructeurs. Zij hebben ons geholpen om een goede golf te pakken en uitgelegd wanneer we moesten opstaan. Daarna mochten we het zelf doen. En het is me gelukt om te staan!! Maar ik heb wel een hoeveelheid zout en water binnen gekregen voor een jaar hahaha. We hebben ongeveer 2 uur gesurft. Dit gaan we zeker nog een keer doen in de tijd dat we hier zijn.

Zondag zouden we gaan braaien (bbq) in een van de Township hier, maar door het weer is dat helaas niet door gegaan. Toen hebben we besloten om naar de oudste bioscoop van Kaapstad te gaan om een film te lijken. En heel toepasselijk hebben we de Lion King gezien. Dit was wel een leuke ervaring want de bioscoop was heel oud en het leek net een oude film waar je in beland was.

Na de film zijn we naar de winkel geweest om boodschappen te doen. Dit heb ik samen met Maud en Joey gedaan. Hier hebben er bijna anderhalf uur gewinkeld, omdat de winkel zo groot was.

Dit was mijn weekend!

Liefs Sanne 💕

1. Roos engels:
    28 augustus 2019
    geweldig meisje, geniet en leer